Fokus & temanumre
Temanumre/Fokusnumre - se nærmere forklaring nederst.
I takt med at endelig program for seminarer er på plads, tilføjes nærmere beskrivelse af det redaktionelle oplæg for anførte nummer.
2023:
- Nr. 1 - 20. jan: Ressourceforbrug i mejeriindustrien – Energi
- Nr. 2 - 17. feb: .Mejeriforskningens Dag / Kvalitet i forbrugerperspektiv
- Nr. 3 - 16. marts: Matchmaking - find din kommende mejerispecialist
- Nr. 4 - 5.. april: Mælk & planter i samspil på mejeriet
- Nr. 5 - 12. maj: CSR-profil, Mejerifolk uden Grænser & Chr,. Hansen
- Nr. 6 - 16. juni: Fremtidens isproduktion
- Nr. 7 - 18. aug.: FMF-kredsene 50 års jubilæum + New products - from idea to supply chain
- Nr. 8 - 22. sept.: IFC/hi-messe
- Nr. 9 - 20. okt.: Det tyske mejerimarked
- Nr. 10 - 17. nov.: MIA - arbejdsmiljøkonference
- Nr. 11 - 8.. dec.: Ost i madlavning (nordisk udgivelse)
Tema: Mælkeritidende udgiver to større temanumre, der typisk rummer en særlig sektion for annoncører. Virksomheder kan her præsentere sig selv gennem en tekstomtale (’editorials’), der kan omfatte cases, nye produkter el.lign. Vi står til rådighed med journalistisk sparring. Ligeledes er der mulighed for regulære annoncer eller en kombination af de to koncepter. Et temanummer er typisk 40-50 sider.
Fokus: Et fokusnummer er mindre i omfang og typisk koblet sammen med omtale af forskellige arrangementer og seminarer. Virksomheder med tilknytning til fokusemnet kan med fordel annoncere i disse numre efter samme vilkår som for temanumre, se foreløbig emneliste i udgivelsesplan, som justeres i løbet af året.
Kalender
- 1 af 3
- næste ›
Mærkedage
- 1 af 2
- næste ›