Tekniske problemer med Mælkeritidendes UgeNyt?

Onsdag, 6 december, 2017

Enkelte abonnenter oplever til tider problemer med modtagelse af UgeNyt. Dette skyldes typisk, at mailen havner i et af mailsystemets filtre, som forsøger at beskytte modtageren mod uønsket mail. Disse filtre justeres løbende, hvilket altså kan forårsage perioder med udfald. Derfor – såfremt du oplever problemer, så tjek dit mailsystem. Har du Outlook, kan UgeNyt enten havne i ’clutter’, ’rod’ eller ’uønsket mail’, hvilket kan deaktiveres via højreklik. G-mail og Hotmail har tilsvarende knapper, hvor man fjerner den automatiske spamfiltrering af nyheden, også kaldet 'whitewashing'. 
Hvis mailen ikke skulle være havnet i et af anførte filtre, vil vi vældig gerne høre fra dig, så vi kan forfølge en teknisk løsning. Problemet kan nemlig også handle om udbyderen af din mail-service (fx YouSee, Stofa el.lign.). Skriv gerne på info[at]maelkeritidende[dot]dk med en kort beskrivelse af forløbet.
PS: Du kan til enhver tid hente og læse nyhedsbrevet her på siden under fanen ”Nyheder”/”Nyhedsbreve”.